Rubén Arroxo niega frenar el proyecto de biogás en Lugo: “Nunca vimos o proxecto, esto parece unha trapallada”
El portavoz nacionalista y teniente de alcalde acusa al PP local de desinformar sobre la retirada de la iniciativa que lideraba Lence

Rubén Arroxo niega frenar el proyecto de biogás en Lugo: “Nunca vimos o proxecto, esto parece unha trapallada”
El código iframe se ha copiado en el portapapeles
Lugo
El teniente de alcalde de Lugo y portavoz del BNG, Rubén Arroxo, ha respondido en Hoy por Hoy Lugo a las declaraciones que apuntan al Bloque Nacionalista Galego como responsable indirecto de la retirada del proyecto de planta de biogás promovido por Lence y otras empresas lucenses como Agroamb, Medrar o Norvento.
El proyecto, que contaba con financiación europea, y había sido declarado Proxecto Industrial Estratéxico (PIE) por la Xunta de Galicia, se planteaba en las inmediaciones de la LU-12A1. Sin embargo, según los promotores, la presión social y la falta de consenso político habrían motivado su cancelación.
Arroxo ha negado rotundamente que el BNG haya liderado ninguna movilización social contra el proyecto. “Sorpréndeme moito que se nos acuse de algo que nunca fixemos. Non houbo ningunha mobilización organizada polo BNG, e o certo é que nin sequera tivemos acceso ao proxecto completo”, afirmó.
El portavoz nacionalista explicó que sí asistieron a reuniones informativas con promotores y vecinos, donde se presentaron diapositivas y explicaciones generales. “Era como cando che queren vender un piso e só che ensinan fotos. Nós pedimos ver o proxecto real, pero nunca chegou”, añadió.
Arroxo también quiso poner en valor la actitud de los vecinos de Pías y Tirimol, que mostraron preocupación y solicitaron reuniones con los grupos políticos. “Escoitamos as súas inquedanzas e trasladámolas. Iso non é poñer trabas, é facer política con responsabilidade”, defendió.
En relación con las declaraciones de la portavoz del PP, Elena Candia, que insinuó que ciertos partidos estaban detrás del malestar social, Arroxo fue tajante: “Non entendo esa reacción tan airada. Se o proxecto tiña todos os permisos e apoio da Xunta, que é do PP, por que nos botan a culpa a nós?”.
El portavoz del BNG recordó que, al ser declarado PIE, el proyecto escapaba a cualquier competencia municipal. “O Concello non podía facer nada, nin sequera aplicar o PXOM. Todo dependía da Xunta”, subrayó.
Finalmente, Arroxo insistió en la necesidad de transparencia y diálogo real con la ciudadanía. “Non se pode pedir apoio a un proxecto que non se presenta. E se hai oposición veciñal, o mínimo é escoitala”, concluyó.
Sara Meijide
Redactora de Radio Lugo




