Un profesor del Concepción Arenal publica una carta pública en denuncia de los recortes
El ANPA seguirá con las movilizaciones y va a solicitar formalmente el acta de la comisión de evaluación y las razones del rechazo a sus reivindicaciones


A Coruña
Suma y sigue en las denuncias de recortes de profesionales en la enseñanza pública. Uno de los centros en situación especialmente complicada, según denuncias de familias y profesorado, es el Colegio Concepción Arenal. Estos días es noticia una carta pública de uno de sus profesores, Crespo, por el traslado de una de las dos cuidadoras con las que contaba el centro. El Colegio cuenta con al menos doce niñas y niños que necesitan cuidados especiales y la ley dice que cada profesional podrá hacerse cargo como mucho de seis de ellos. No saben cuando llegarán los refuerzos.
En su carta pública Crespo advierte que está en juego la dignidad de los alumnos afectados y la atención en general al resto del colegio. Firma la comunicación como un mestre sen mans suficientes. Y añade, en el CEIP Concepción Arenal non podemos facer máis con menos.
Con anterioridad, la Xunta ha denegado los profesores de apoyo reclamados por la comunidad educativa del Colegio Concepción Arenal desde comienzos de curso. La dirección ha recibido un correo que señala que la comisión técnica de evaluación de necesidades extraordinarias de personal ha decidido no dotar de más medios al centro. Seguirá con las movilizaciones y va a solicitar formalmente el acta de la comisión de evaluación y las razones del rechazo a sus reivindicaciones.
Están iniciando gestiones para contactar con otros colegios con problemas en A Coruña y área metropolitana e iniciar movilizaciones conjuntas.
La carta de Crespo
Sen coidadoras e ao tolo
Unha situación administrativa e burocrática vainos deixar no CEIP Concepción Arenal de A Coruña sen unha coidadora durante días. Este é o resumo dunha situación que leva sendo gravísima dende que iniciamos o curso, pero que agora incorpora un novo capítulo que, se ben ás miñas compañeiras de profesión non pillará por sorpresa, si que creo que debería chamarnos a atención como sociedade. Cóntovos…
O persoal coidador é aquel que se encarga de acompañar, axudar e intervir co alumnado con maiores dificultades e discapacidades en situacións nas que o profesorado non temos as ferramentas para facelo. Cambiar cueiros, asistir na vestimenta, sentar na taza do váter… Falamos de momentos moi importantes na construción da autonomía, pero tamén da dignidade humana de cativas e cativos que conviven con nós nos centros educativos.
Este persoal ten que estar a razón dunha persoa coidadora por cada 6 alumnas ou alumnos con discapacidade ou necesidades educativas. O noso centro suma actualmente máis de 12 persoas que encaixan nestas características.
Agora, debido a que unha das dúas prazas existentes acaba de ser trasladada entre dous organismos distintos dentro da Xunta de Galicia, a persoa que levaba con nós dende o inicio do curso, que xa coñece ao alumnado, vese obrigada a marchar a outra vacante
distinta e nós, que precisamos a unha persoa para realizar este labor que resulta vital non sabemos cando será cuberta dita vacante.
A nosa sensación como profesionais da educación é que se esquecen de que estas persoas que están movendo dunha dependencia a outra nos resultan fundamentais para
exercer o noso traballo, pero tamén son imprescindibles para garantir a dignidade do alumnado co que traballan; dignidiade que agora, por unha decisión burocrática e que non atende a razóns humanas, estará en perigo.
Nós témolos claro, no CEIP Concepción Arenal non podemos facer máis con menos.
Crespo, un mestre sen mans suficientes.




