La CIG pide un pabellón para el IES Ferrol Vello y un orientador para el CEIP de Ponzos
La CIG-Ensino se ha movilizado ante los centros para llamar la atención sobre sus problemáticas

El sindicato y el profesorado en la protesta ante el IES Ferrol Vello

Ferrol
La CIG-Ensino se ha movilizado este martes para llamar la atención sobre las necesidades de personal y de infraestructuras de los centros educativos de Ferrol. En concreto, la central nacionalista ha llevado sus protestas al CEIP de Ponzos y al IES Ferrol Vello.
Para el centro educativo de Ponzos pide el sindicato un orientador. "Neste centro hai alumnado con necesidades educativas que precisa mais persoal. O profesorado dese centro esixe que haxa unha orientadora ou orientador a tempo completo", ha explicado Andrea Martíns, delegada de la CIG-Ensino.
Para el IES Ferrol Vello la CIG reclama un pabellón deportivo. "Queremos poñer enriba da mesa unha problemática que levamos sufrindo moitos anos, que é que non teñen un lugar onde facer educación física. Teñen que á Malata", ha manifestado Martíns. La delegada de la CIG ha valorado que "despois de moitos anos de moitas protestas, por fin, a administración local mercou os terreos, pero agora é á Consellería a quen lle toca adquirir a responsabilidade e poñerse a construír para que poida dar servizo tanto á veciñanza como ao alumnado".




