Selecciona tu emisora

Ir a la emisora
PerfilDesconecta
Buscar noticias o podcast

Air Nostrum defensa la continuïtat de l'actual model de contracte per operar amb noves línies

Ja s'han fet més de 100 vols que han transportat a 3.650 persones

Aeroport Andorra-La Seu d'Urgell / Arxiu Agències

Aeroport Andorra-La Seu d'Urgell

andorra

El director comercial de la companyia aèria, Juan Corral, considera important que hi hagi una aportació pública en els vols de llançament d'un aeroport. De fet, pel trajecte que uneix el Principat amb Madrid, el Govern podria posar fins a 630.000 euros, una quantitat, però que serà inferior tenint en compte que l'ocupació ha estat del 75%. En aquest sentit, diu Corral que l'ajuda haurà de continuar perquè els primers anys acostumen a ser deficitaris. Són declaracions al programa d'aquesta casa SER Empresaris.

Ja s'han fet més de 100 vols que han transportat a 3.650 persones. A més, la connectivitat amb altres destinacions ha estat del 7% i han enllaçat amb una 30 de ciutats europees i una desena d'espanyoles.

Per tot plegat, Corral diu que estan interessats a operar els nous trajectes fins a Portugal i França. També amb el de Palma de Mallorca, i és aquest el que ara mateix veu més factible.

Finalment, recorda que ja han solucionat el problema de la temperatura en pista i els avions de la companyia no hauran de desviar-se fins a l'aeroport d'Alguaire, quan faci massa calor.

 

Directo

  • Cadena SER

  •  
Últimos programas

Estas escuchando

Hora 14
Crónica 24/7

1x24: Ser o no Ser

23/08/2024 - 01:38:13

Ir al podcast

Noticias en 3′

  •  
Noticias en 3′
Últimos programas

Otros episodios

Cualquier tiempo pasado fue anterior

Tu audio se ha acabado.
Te redirigiremos al directo.

5 "

Compartir