Stefi Troguet afronta amb nervis i il·lusió l'ascens al Broad Peak i al K2
Assegura que físicament està molt bé i ha aprofitat aquests darrers dies per fer escalada i anar amb bicicleta per afrontar un repte que serà molt exigent

Stefi Troguet

andorra
L'alpinista andorrana marxarà en els propers dies cap al Pakistan per reprendre el projecte dels catorze vuit mil sense oxigen assistit. Ho ha il·lusionada al costat del popular alpinista nepalès, Nirmal Purja.
Assegura que físicament està molt bé i ha aprofitat aquests darrers dies per fer escalada i anar amb bicicleta per afrontar un repte que serà molt exigent. A nivell emocional, reconeix que amb la mort de diferents companys de viatge, es veu més real la possibilitat de no tornar.
Tot i que es complicat parlar de calendaris en aquest esport, traguet preveu que en entre un mes i un mes i mig pugui fer el cim del Broad Peak i després el del K2, . La idea és tornar cap a mitjans d'agost a Andorra.




