Selecciona tu emisora

Ir a la emisora
PerfilDesconecta
Buscar noticias o podcast

La selecció de futbol vol seguir puntuant a la Nations League

Els homes de Koldo Álvarez de Eulate tanquen avui la marató de quatre partits en onze dies

andorra

Després de la victòria el passat divendres per 2-1 davant Liechtenstein, la tricolor vol continuar sumant punts. Ara mateix, en té quatre i aquesta tarda (18 hores) visita l'estadi Zimbri de Chisinau per enfrontar-se a Moldàvia. Precisament, al Nacional, ara fa poc més d'una setmana els dos combinats van empatar a zero.

El seleccionador andorrà manifesta que cal arribar de la millor manera al partit i competir des del primer minut fins al darrer sense excuses.

Per la seva part, el migcampista Marc Pujol espera un partit molt físic i molt dur. Considera que la bona dinàmica que porten en els darrers dos partits pot suplir el cansament.

Pel partit d'aquesta tarda, el porter Iker Álvarez és la principal novetat. També s'hi sumen Aleix Viladot i Albert Reyes.

 

Directo

  • Cadena SER

  •  
Últimos programas

Estas escuchando

Hora 14
Crónica 24/7

1x24: Ser o no Ser

23/08/2024 - 01:38:13

Ir al podcast

Noticias en 3′

  •  
Noticias en 3′
Últimos programas

Otros episodios

Cualquier tiempo pasado fue anterior

Tu audio se ha acabado.
Te redirigiremos al directo.

5 "

Compartir