L'AREB tancarà el procés de revisió dels clients de BPA a finals de setembre
Aquells titulars que no entreguin la documentació per ser validades abans d'aquesta data, perdran l'oportunitat de fer-ho

ARXIU (ANA)

andorra
El consell d'administració de l'Agència Estatal de Resolució d'Entitats Bancàries ha acordat que el 30 de setembre serà la data límit a partir de la qual els titulars dels comptes de BPA que no hagin fet aquest procés, puguin aportar la informació i la documentació necessària que demostri l'origen lícit dels mateixos i així passar a una nova entitat per operar amb normalitat i transparència.
D'aquesta manera, aquells titulars que no entreguin la documentació per ser validades abans d'aquesta data, perdran l'oportunitat de fer-ho i a més, l'AREB avisa que tampoc els comunicarà les deficiències no solucionades en el procés de validació.
Segons detalla l'edicte publicat al BOPA, l'AREB a través d'una auditoria externa ha analitzat des del 2015 tots els comptes que tenia BPA abans de la seva intervenció, uns 30.000, i va traspassar en primera instància a Vall Banc, totes aquelles que havia pogut justificar a través d'aquest procés de revisió. Un procés que encara dura avui, però que volen finalitzar, tenint en compte que ja han validat el 96% dels comptes.




