L'onada de calor és la més llarga que s'ha viscut mai a Andorra
El Servei Meteorològic d'Andorra assenyala que al sud del país aquesta onada de calor és la més llarga que s'ha registrat mai des del 1934

Julio Muñoz (EFE)

andorra
Fins ara a l'estació meteorològica de la centrat hidroelèctrica de FEDA, la durada màxima havia estat de quatre dies.
La previsió, segons el meteoròleg Guillem Martín, és que aquest episodi finalitzi demà arribant als nou dies i, a partir de dimecres les temperatures baixarien una mica. Manifesta que la incidència del canvi climàtic és una evidència.
Cal tenir en compte que diumenge es va assolir la temperatura més alta en un mes de juliol a 'estació de la Borda Vidal, però no la més alta des que es tenen dades, que va ser el 28 de juny del 2019, amb 39,4 graus.




