Concòrdia considera que Andorra està sent poc autèntica a nivell turístic amb projectes que ja estan en altres països
El cap de Govern, Xavier Espot, en la inauguració del pont tibetà de Canillo va deixar clar que el turisme és un dels motors econòmics del país

El bus turístic oferirà rutes diàries aquest estiu / Andorra Turisme

andorra
Un dels impulsors del moviment polític, Cerni Escalé, ha utilitzat el terme "portaventurització" per definir la política turística actual. En declaracions al programa Soroll d'aquesta casa, manifesta que el Principat està sent poc lleial a si mateix pensant en projectes ja existents en d'altres indrets com atraccions d'un sol ús. Aquest és el cas, diu, del pont tibetà o parcs com el de Naturland.
Considera que s'ha de fer una aposta forta pel turisme de qualitat, tot i tenir clar que no es pot passar d'un dia per l'altre de rebre 8 milions de turistes cada any a rebran menys de la meitat.
Manifesta que l'oferta turística ha de representar el què vol se el país i respectuosa amb el medi ambient.
El cap de Govern, Xavier Espot, en la inauguració del pont tibetà de Canillo va deixar clar que el turisme és un dels motors econòmics del país.




