Sociedad

La policia alerta d'un intent d'estafa telefònica

Des de la policia reconeixen que de moment cap persona ha estat estafada, però recorden que aquest tipus de comunicacions no provenen ni de Microsoft ni de cap altre servei tècnic oficial

Getty Images

andorra

Segons ha informat el cos d'ordre, el departament de delictes tecnològics ha rebut en els darrers dies diversos avisos de persones que han rebut una trucada des d'un telèfon amb prefix italià, on l'interlocutor es fa passar tècnics de Microsoft o altres serveis i els volen fer creure que el seu dispositiu està infectat. Els demanen que efectuïn una connexió remota o bé que cliquin a algun enllaç maliciós, per suposadament arreglar el problema i després cobrar-los el servei.

Des de la policia reconeixen que de moment cap persona ha estat estafada, però recorden que aquest tipus de comunicacions no provenen ni de Microsoft ni de cap altre servei tècnic oficial.