Visites a demanda i una experiència en format virtual son les propostes per omplir Ràdio Andorra
Torres ha confirmat que a partir del 19 de setembre ja hi treballarà tot el persona d'Andorra Turisme i, posteriorment, tot el que forma part del ministeri, pròpiament

Carles Esteve Mortés

andorra
El ministre de Turisme i Telecomunicacions, Jordi Torres, i la ministra de Cultura i Esports, Sílvia Riva, han ofert aquest divendres una jornada de portes obertes a l’edifici històric de Ràdio Andorra, a Encamp, des d'on han destacat la importància de “posar en valor una part important del patrimoni cultural del Principat retornant la vida aquest espai emblemàtic, que tant va ajudar a donar a conèixer fora de les nostres fronteres el nostre país”.
Una part s'ocuparà amb els treballadors del ministeri de Turisme. En aquest sentit, Torres ha confirmat que a partir del 19 de setembre ja hi treballarà tot el persona d'Andorra Turisme i, posteriorment, tot el que forma part del ministeri, pròpiament. L'altra part, però, és l'ús cultural que se li vol donar. Aquí ha pres la paraula la ministra Riva per informar que encara estan estudiant quin tipus de proposta s’hi adequa millor per posar-la en funcionament el 2024. Entre elles, les idees inicials inclouen visites a demanda i una experiència en format virtual.
Recordar que les obres de rehabilitació de l’immoble i desamiantatge de l’espai han costat cinc milions d'euros i ja preveien aquesta component cultural, tenint en compte el conveni internacional signat amb Espanya que demanava destinar-lo, precisament a finalitats culturals.




