El Govern reforça el servei del Bus Jove amb 18 vehicles per l'inici del curs escolar
D'aquesta manera, donaran resposta a les necessitats que tinguin els prop de 2.600 joves que han demanat la targeta del Bus Jove

javiladot

andorra
Així ho ha comunicat el secretari d'Estat d'Economia i Empresa, Èric Bartolomé, que ha detallat que aquesta ampliació començarà el divendres i es farà durant les hores punta del dia, coincidint amb els horaris d'entrada i de sortida de les escoles. D'aquesta manera, donaran resposta a les necessitats que tinguin els prop de 2.600 joves que han demanat la targeta del Bus Jove i que coincidiran amb la resta d'usuaris del bus, tenint en compte la gratuïtat del servei.
Per fer aquest càlcul, Bartolomé ha explicat que han fet un estudi previ entre els departaments d'Economia, d'Afers Socials i d'Educació per analitzar les possibles necessitats que tinguin.
L'increment del servei s'ha acordat també amb les companyies concessionàries, les quals ja tenen per contracte l'obligació d'ampliar el nombre de vehicles segons la necessitat dels usuaris.
Per altra banda, el secretari d'Estat ha confirmat que la batllia ha desestimat el recurs que van presentar Coopalsa per les compensacions que els tocaria rebre per la caiguda de clients durant la pandèmia. Bartolomé celebra la notícia en tant que restableix la confiança en els professionals del ministeri. Per altra banda, encara quedarà per dirimir el què va presentar Autocars Nadal.
De la seva banda, Vilarrubla celebra un inici de curs escolar amb normalitat però demana prudència
No hi haurà cap restricció a les escoles i això és motiu d'alegria i d'optimisme, diu la ministra titular, Esther Vilarrubla, de manera que enguany es podrà iniciar el curs pensant únicament en el pla d'estudis i en el projecte educatiu. Això sí, demana prudència perquè la pandèmia pot aparèixer novament, però si fos el cas, assegura que ja tenen l'experiència dels dos anys precedents i que estaran preparats per aplicar els protocols corresponents.

Arnald Sanllehy
Periodista a Ràdio SER Principat d’Andorra des del 2019. Condueix l’Aquí Andorra, El Balcó Andorra i...




