El Palau de Gel estrenarà les noves activitats a l'estiu
La construcció de les atraccions durarà uns cinc mesos, a partir del gener, mentre que la reforma de l'edifici en trigarà tres, però caldrà tancar la instal·lació
Arxiu ANA
andorra
Així ho va explicar el cònsol major de Canillo, Francesc Camp, després del consell de comú que es va celebrar ahir i que va servir, entre altres qüestions per aprovar una reducció del 30% en la despesa de l’enllumenat de Nadal, tal com li demana l'executiu. D'aquesta manera, va comunicar que ja han adjudicat els concursos per construir el parc aquàtic i el rocòdrom, però les obres no començaran fins que estigui llest, també, l'estudi de millora d'eficiència energètica de tot l'edifici.
La construcció de les atraccions durarà uns cinc mesos, a partir del gener, mentre que la reforma de l'edifici en trigarà tres, però caldrà tancar la instal·lació. És per això que Camp esperarà que passi l'hivern, tenint en compte que és l'època de màxima afluència de visitants.
Per altra banda, també va validar la proposta d’aprovació de la modificació de la llei dels agents de circulació, un text elaborat a la Comissió Interparroquial i que necessita que totes les corporacions l'aprovin, abans que passi al Consell General on li donaran el vistiplau definitiu. Segons el cònsol menor, Marc Casal, s'ha intentat adaptar el contingut a les casuístiques dels cossos de circulació de cada parròquia.