Selecciona tu emisora

Ir a la emisora
PerfilDesconecta
Buscar noticias o podcast

El 20% dels accidents de trànsit del 2021 van ser provocats per distraccions al volant

Andorra és un dels països amb uns índex més baixos de mortalitat a les carreteres

andorra

Tot i això, l'any passat hi van haver 629 accidents, dels quals el 20% van ser causats per distraccions al volant. D'aquests la gran majoria van ser per utilitzar el telèfon mòbil.

Precisament, aquest serà el motiu d'enguany de la campanya de l'Automòbil Club d'Andorra Missió Zero Accidents. L'ACA i el Govern han renovat el conveni de col·laboració per seguir treballant per reduir la sinistralitat a les carreteres amb l'objectiu d'aconseguir rebaixar al 50% la mortalitat el 2030 i arribar a zero el 2050. El ministre de Territori i Habitatge, Víctor Filloy, ha manifestat que l'accidentalitat es situa en xifres similars a les dels anys anteriors.

Per la seva part, el president de l'Automòbil Club d'Andorra, Enric Tarrado, ha definit aquesta problemàtica com el mal modern de la circulació. Considera que l'ús d'aparells per reproduir música o altres provoquen distraccions als conductors i als vianants.

L'acord signat entre les dues parts comporta una subvenció de 10.000 euros del Govern a l'ACA per tal de tirar endavant la campanya de conscienciació.

 

Directo

  • Cadena SER

  •  
Últimos programas

Estas escuchando

Hora 14
Crónica 24/7

1x24: Ser o no Ser

23/08/2024 - 01:38:13

Ir al podcast

Noticias en 3′

  •  
Noticias en 3′
Últimos programas

Otros episodios

Cualquier tiempo pasado fue anterior

Tu audio se ha acabado.
Te redirigiremos al directo.

5 "

Compartir