Selecciona tu emisora

Ir a la emisora
PerfilDesconecta
Buscar noticias o podcast

Pau Casadesús renova amb l'FC Andorra fins al 2025

El jugador assegura estar vivint un somni i vol seguir creixent com a futbolista a Andorra

andorra

El jove central es va convertir el passat 15 d'agost amb el primer golejador dels tricolors a la Liga SmartBank amb un cop de cap que va significar la victòria a Oviedo.

Compleix la seva segona temporada al Principat després de combinar l’any passat el juvenil del Nàstic de Manresa i el primer equip tricolor. Un curs anterior on va debutar al camp del Náxara a la copa del rei i va gaudir també de minuts contra el Madrid Castilla i al camp del Cornellà.

Ja en edat sènior, ara Casadesús intentarà fer-se un lloc i tenir minuts en una plantilla que, en la seva majoria, també s’estrena en el futbol professional. El jugador assegura estar vivint un somni i vol seguir creixent com a futbolista a Andorra.

 

Directo

  • Cadena SER

  •  
Últimos programas

Estas escuchando

Hora 14
Crónica 24/7

1x24: Ser o no Ser

23/08/2024 - 01:38:13

Ir al podcast

Noticias en 3′

  •  
Noticias en 3′
Últimos programas

Otros episodios

Cualquier tiempo pasado fue anterior

Tu audio se ha acabado.
Te redirigiremos al directo.

5 "

Compartir