Uns 900 professionals s'ha format per millorar la seguretat en l'accés a la història clínica compartida
Es tracta de personal administratiu, d'infermeria i mèdic

SAAS

andorra
Es tracta de personal administratiu, d'infermeria i mèdic, tal com detalla el ministre de Salut, Albert Font, en la resposta a la pregunta de la consellera general socialdemòcrata, Susanna Vela. Una mesura més per garantir que s'acaba fent un bon ús d'aquesta eina.
Font ha recordat que el SAAS ha posat a disposició de tots els professionals amb accés a la història clínica compartida un Centre d'Atenció a l'Usuari amb telèfons i adreça de correus electrònics per donar resposta a incidències i peticions. A banda d'això, s'han fet diverses formacions i s'està preparant un pla de formació per reforçar els coneixements dels usuaris i per augmentar la qualitat de les dades que s'entren.
Font diu que els recursos humans que s’empren per impartir aquestes formacions són de l’Àrea de Sistemes d’Informació, alhora que també imparteixen la formació metges i infermeres amb un ampli coneixement de la història clínica compartida.




