Selecciona tu emisora

Ir a la emisora
PerfilDesconecta
Buscar noticias o podcast

El transport públic gratuït i l'habitatge seran les principals partides del pressupost del 2023

A l'edifici multifuncional hi destinen 460.000 euros el 2023 i partides anuals d'11 milions en els successius exercicis

andorra

El ministre de Finances, Eric Jover, ha confirmat que aquesta mesura, implantada des del juliol passat, seguirà tot l'any vinent i per això han inclòs una partida en el pressupost per finançar-la. Serà una de les accions més destacades, corresponents al ministeri d'Economia i Empresa que lidera Jordi Gallardo, i que és el que més creix respecte a l'any passat. Ho fa un 40% i aquí també inclou una partida de tres milions d'euros pel cànon de l'Heliport Nacional.

El segueix Territori i Habitatge amb un 27% més, i contempla la construcció dels pisos de la Borda Nova, que costaran 6,6 milions d'euros. Cinc milions més en la compra d'habitatges per destinar-los a preu assequible o els pisos tutelats del CREI, que costaran un milió d'euros. Pertanyent a aquest ministeri, però fora de l'habitatge, destinarà 2,7 milions al desviament de la Massana.

En total, la partida d'inversió real arriba als 44 milions d'euros, un 20% més que el 2022, i fins i tot, un milió més que el 2019. Diu Jover que també han tornat a la normalitat en aquest camp.

Finalment, a l'edifici multifuncional hi destinen 460.000 euros el 2023 i partides anuals d'11 milions en els successius exercicis.

Arnald Sanllehy

Arnald Sanllehy

Periodista a Ràdio SER Principat d’Andorra des del 2019. Condueix l’Aquí Andorra, El Balcó Andorra i...

 

Directo

  • Cadena SER

  •  
Últimos programas

Estas escuchando

Hora 14
Crónica 24/7

1x24: Ser o no Ser

23/08/2024 - 01:38:13

Ir al podcast

Noticias en 3′

  •  
Noticias en 3′
Últimos programas

Otros episodios

Cualquier tiempo pasado fue anterior

Tu audio se ha acabado.
Te redirigiremos al directo.

5 "

Compartir