Camp confia a arribar als 76.000 visitants al pont tibetà abans de l'hivern
Era la xifra que s'havien marcat i, tenint en compte el volum de persones que hi han assistit, creu que ho compliran
andorra
Així ho ha explicat el cònsol major, Francesc Camp, després de la sessió de consell de comú, on ha afegit que han reduït la mida dels autobusos per accedir-hi precisament perquè és temporada baixa i no hi ha tanta demanda per arribar-hi. En aquest sentit, apunta que ja ho tenien pensat i ara li donen conformitat
Defensa que si haguessin volgut, encara hi hauria arribat més gent, o fins i tot haguessin construït algun pàrquing, però que la voluntat sempre ha estat envoltar l'atractiu turístic de la sostenibilitat que mereix la zona.
Durant el consell de comú el conseller de la minoria, Albert Torres, els ha demanat una reflexió sobre els expedients oberts als treballadors, una petició que Camp ha menystingut, ja que en tres anys de mandat n'han obert quatre i dos corresponen a la mateixa persona. Tot i així, Torres animava a parlar amb la plantilla i evitar que vagin amb por a treballar.
Finalment, el cònsol diu que caldria fer un estudi de la parròquia i del poble de Canillo per evitar les cues que es produeixen a l'hivern, però també a l'estiu. Afirma que ho estudiaran, perquè les dues proves pilots que van executar no han funcionat.

Arnald Sanllehy
Periodista a Ràdio SER Principat d’Andorra des del 2019. Condueix l’Aquí Andorra, El Balcó Andorra i...




