Educació regula el protocol d'absentisme a l'ensenyament no presencial
El Govern ha aprovat el Reglament d'escolarització dels alumnes en format no presencial del sistema educatiu andorrà

Arxiu (ANA)

andorra
El text emana de la darrera modificació de la Llei d'Educació i en el què s'hi poden acollir alumnes que per qüestions mèdiques hagin de faltar més d'un més a classe o, per aquells que per la prohibició de símbols religiosos ostentosos decideixin no assistir-hi.
El ministre portaveu, Eric Jover, ha explicat que l'objectiu és donar totes les garanties als alumnes per poder seguir l'escolarització i es fixen els drets i deures dels professors i dels estudiants. Ha deixat clar que el reglament permet aplicar el protocol d'absentisme per aquells alumnes que treballin poc.
Per tal d’acollir-se a l’escolarització en format no presencial, els representants legals han de presentar al Servei de Tràmits del Govern la sol·licitud corresponent acompanyada de la documentació justificativa.




