Selecciona tu emisora

Ir a la emisora
PerfilDesconecta
Buscar noticias o podcast

El comú d'Escaldes-Engordany adquireix una parcel·la a la part alta per un import de 240.000 euros

La corporació ha aprovat un crèdit extraordinari per comprar un terreny de 157 metres quadrats, que està al costat del camí d'Ensucarana i amb l'objectiu d'ampliar el patrimoni

andorra

La cònsol major, Rosa Gili, ha explicat que es troba al costat de l'arxiu comunal i una de les utilitats que se li podria donar és l'ampliació d'aquest mateix. fer-hi una plaça o un mirador de cara a la zona de l'Espai Caldes.

Ha recordat que en aquest mandat han adquirit el terreny de l'antic Hotel Pla a la plaça Santa Anna i una superfície d'uns 1.000 metres a l'Avinguda del Fener.

Tot i que l'oposició demòcrata hi ha votat a favor, el conseller Miquel Aleix s'ha queixat que hagin rebut la documentació d'una operació tan important només tres dies abans. Així mateix, el conseller Jordi Vilanova, ha retret que aquesta inversió es faci en detriment de rebaixar partides del manteniment de l'escola bressol i Caldea. Considera que s'hagués pogut pactar la compra i fer-la afectiva al febrer de l'any vinent.

Sobre aquesta qüestió, el cònsol menor, Joaquim Dolsa, ha explicat que en el cas de l'escola bressol s'està estudiant com disminuir la temperatura a l'estiu, ja que no es pot posar un aire condicionat. En el Cas de Caldea, s'havien previst una partida que no es farà servir. Diu que s'hagués pogut fer la inversió utilitzant la tresoreria, però s'ha cregut oportú agafar aquests diners d'unes partides que no s'executaran.

 

Directo

  • Cadena SER

  •  
Últimos programas

Estas escuchando

Hora 14
Crónica 24/7

1x24: Ser o no Ser

23/08/2024 - 01:38:13

Ir al podcast

Noticias en 3′

  •  
Noticias en 3′
Últimos programas

Otros episodios

Cualquier tiempo pasado fue anterior

Tu audio se ha acabado.
Te redirigiremos al directo.

5 "

Compartir