Comença la temporada d'esquí amb les estacions preparades pel pont de la Puríssima
Des de Grandvalira Resorts confirmen les bones sensacions que els genera l'inici de temporada i amb la previsió que es mantindrà les baixes temperatures, durant els pròxims dies, podran generar neu de cultiu i a poc a poc, anar obrint la resta de serveis tancats


andorra
Les tres estacions que enguany es comercialitzen juntes sota el paraigua de Grandvalira estrenen temporada amb obertures desiguals en funció de la cota i de la parròquia, però en general presenten índex elevat de pistes i ginys oberts i amb la mirada posada en la setmana vinent quan es preveu el primer gran moment de la temporada, coincidint amb els dies de festa a Espanya.
D'aquesta manera Grandvalira obre avui només 55 quilòmetres esquiables i tots concentrats entre Soldeu-El Tarter i el Pas de la Casa-Grau Roig. El sector d'Encamp estarà tancat fins demà i Canillo preveu fer-ho en els pròxims dies. La connexió entre els dos sectors oberts es farà mitjançant autobusos gratuïts. A partir de dilluns, per això, ja estaran en funcionament i augmentaran els quilòmetres esquiables fins als 65.
L'altre domini que obre avui és Pal Arinsal i ho fa pràcticament al complet, ja que disposa del 75% de les instal·lacions obertes i el 60% de les pistes. No serà fins demà, per això, quan s'activi la connexió entre els dos sectors a través del telefèric.
Finalment, Ordino Arcalís va arrencar ahir la temporada. Ho va fer amb el 40% de les pistes i el 25% dels remuntadors. La intenció és ampliar aquest cap de setmana fins al 60% les pistes esquiables.
Des de Grandvalira Resorts confirmen les bones sensacions que els genera l'inici de temporada i amb la previsió que es mantindrà les baixes temperatures, durant els pròxims dies, podran generar neu de cultiu i a poc a poc, anar obrint la resta de serveis tancats.

Arnald Sanllehy
Periodista a Ràdio SER Principat d’Andorra des del 2019. Condueix l’Aquí Andorra, El Balcó Andorra i...




