Selecciona tu emisora

Ir a la emisora
PerfilDesconecta
Buscar noticias o podcast

Mobilitat preveu l'entrada de 110.000 vehicles pel pont de la Puríssima

Demà es posa en marxa el dispositiu especial de trànsit per aquest llarg pont que durarà tota una setmana

javiladot

andorra

El director de Mobilitat, Jaume Bonell, ha explicat que les previsions que s'han posat sobre la taula són l'entrada de 110.000 vehicles, dels quals el 70% ho faran per la frontera del Riu Runer i el 30% per la del Baladrà. Per trobar un macropont ens hem de remuntar a l'any 2016.

Entre les mesures que s'implantaran hi haurà el doble carril de pujada a l'avinguda Francesc Cairat de Sant Julià de Lòria, així com dispositius a l'entorn dels accessos a l'aparcament del Tarter i a Canillo. Assenyala que s'espera que a partir d'aquest dissabte i diumenge ja hi pugui haver una entrada important de vehicles que s'allargaria fins dimecres. Bonell recomana paciència i evitar els desplaçaments en cotxe i s'utilitzi el transport públic.

De cara a les festes de Nadal, les previsions són d'uns 183.000 vehicles. Bonell diu que es tracta d'unes xifres prudents, tenint en compte que al 2019, darrer any bans de la pandèmia es va tenir la xifra rècord de 220.000.

Per la seva part, el director adjunt i coordinador de la Policia, Bruno Lasne, ha manifestat que s'han reforçat totes les unitats i destinaran uns 150 agents de mitjana treballant.

 

Directo

  • Cadena SER

  •  
Últimos programas

Estas escuchando

Hora 14
Crónica 24/7

1x24: Ser o no Ser

23/08/2024 - 01:38:13

Ir al podcast

Noticias en 3′

  •  
Noticias en 3′
Últimos programas

Otros episodios

Cualquier tiempo pasado fue anterior

Tu audio se ha acabado.
Te redirigiremos al directo.

5 "

Compartir