El MoraBanc Andorra vol que el Poliesportiu d'Andorra la Vella segueixi sent un fortí
De cara al partit de demà Natxo Lezkano tindrà la baixa de Tobias Borg

Natxo Lezcano.

andorra
Sense massa temps per celebrar el triomfs contra el Movistar Estudiantes, els tricolors preparen l'enfrontament de demà a casa (20 hores) contra el Leyma Coruña, que només ha guanyat un partit fora de casa.
Els homes de Natxo Lezcano han guanyat tots els partits que han jugat a casa i volen seguir mantenint el lideratge de la Leb Or. El tècnic té clar que els espera un partit complicat contra el millor equip defensiu de la lliga i que els dificultarà les situacions d'atac. En aquest sentit té clar que el rival els exigirà molt a nivell mental.
Manifesta que la situació actual a la classificació no tenen la necessitat de mirar cap a enrere, però sí que manifesta que si volen aconseguir l'ascens han de ser sòlids a casa.
Lezkano ha destacat la implicació de Rafa Luz, que ha tornat a les pistes abans del previst. El base brasiler havia d'estar tres mesos de baixa i només n'ha estat un. En aquest sentit, ha lloat el treball que ha realitzat per recuperar-se el més aviat possible.
De cara al partit de demà, Natxo Lezkano tindrà la baixa de Tobias Borg.




