Gallardo no té constància de les irregularitats que denúncia Argentinos en Andorra
Manifesta que quan un treballador presenta una denúncia o des del servei d'inspecció es detecta s'actua

javiladot

andorra
El ministre d'Economia i Presidència, Jordi Gallardo, assegura que no li ha arribat cap de les situacions que Argentinos en Andorra va denunciar el passat divendres al programa d'aquesta casa Ser Empresaris. El col·lectiu manifestava que una quarantena de persones havies estat en període de prova en el sector de la restauració i hoteleria sense permís de treball i sense cap cobertura.
En declaracions a la SER, el ministre no li consta que hi hagi cap denúncia o expedient obert al departament de Treball i Indústria. Manifesta que quan un treballador presenta una denúncia o des del servei d'inspecció es detecta s'actua. En aquest sentit, diu que si es confirmen aquests casos que es denuncien hi haurà un expedient als empresaris que haurien realitzat aquesta pràctica il·legal. Ha aprofitat per dir que les portes del servei d'inspecció estan obertes i que el procés és anònim.
De fet, els membres d'Argentinos en Andorra s'ha reunit aquest migdia amb el Raonador del Ciutadà, Marc Vila per exposar-li aquestes irregularitats que han detectat, com la que alguns propietaris relloguen els pisos.




