La Policia deté una persona per contraban de tabac valorat en 16.400 euros
Per altra banda, van detenir un home resident de 35 anys per possessió de 0,2 grams de cocaïna


andorra
Agents del cos van arrestar el dilluns a la frontera franco-andorrana un home no resident de 49 anys, que duia uns 4.500 paquets de tabac amagats en un doble fons del seu vehicle. La mercaderia té un cost de 16.400 euros. Per altra banda, i encara al Pas de la Casa, van detenir un home resident de 35 anys per possessió de 0,2 grams de cocaïna.
Aquestes son dues de les detencions que han efectuat la setmana, entre les quals destaca la de tres persones no residents que haurien comès un delicte contra la seguretat en el tràfic jurídic en presentar certificats d’experiència laboral inautèntics per aconseguir el permís de treball. També la d'un home no resident de 25 anys va ser arrestat per trucar reiteradament al número d’emergència de la Policia, obstaculitzant i interrompent la línia telefònica, mentre insultava els agents quan despenjaven el telèfon.
Encara dues detencions més, els agents van detenir un home no resident de 40 anys per agredir la seva parella a l’interior de la cambra de l’hotel on s’allotjaven i a un resident de 30 anys com a presumpte autor d’un delicte contra el patrimoni, per causar danys a una barana d’un aparcament de la vila de La Massana i posteriorment donar-se a l’escàpol. Els danys ascendeixen a més de 800 euros.
A banda, es van efectuar altres detencions relacionades amb el port de petites quantitats de droga i també per conduir superant el límit màxim permès d'alcohol en conducció.




