L'any 2022 tanca amb un IPC del 7,1%
D'aquesta manera, es derogarà el decret que es va publicar al novembre que era amb la dada del 7% i s'actualitzarà amb la xifra actual

Agencia Getty

andorra
El nou ministre de Finances i Portaveu, César Marquina, ha comunicat la dada definitiva de l'Índex de Preus al Consum, que suposa una dècima més respecte la de l'indicador avançat. D'aquesta manera, es derogarà el decret que es va publicar al novembre que era amb la dada del 7% i s'actualitzarà amb la xifra actual.
Tot i això, el salari mínim interprofessional no patirà cap canvi a nivell de càlcul amb el què es va establir i es situarà en 1.286,13 euros i el preu de l'hora és de 7,42 euros.
El ministre ha volgut recordat que des del gener de l'any passat al d'aquest l'increment del salari mínim ha estat del 14%.




