Selecciona tu emisora

Ir a la emisora
PerfilDesconecta
Buscar noticias o podcast
Política
ELECCIONS GENERALS

El centredreta buscarà el votant de terceravia

Tots els partits d'aquest espectre polític reivindiquen el paper de Pintat que finalment no concorrerà a les generals del 2 d'abril

L'expresident del grup parlamentari de terceravia, Josep Pintat. / M.T. (ANA)

L'expresident del grup parlamentari de terceravia, Josep Pintat.

Andorra la Vella

Les eleccions tindran una baixa molt destacada com és Josep Pintat

Tots els partits han lloat el president de terceravia, Josep Pintat, que tot just ahir comunicava que renuncia a presentar cap llista, ni tant sols la d'Unió Laurediana a Sant Julià de Lòra.

Un dels més sentits ha estat el cap de govern en funcions, Xavier Espot, qui ha assegurat que la seva serà "una de les veus a les qui recórrer quan necessiti consell".

La resta de líders polítics s'han afegit a les llances d'Espot, però alguns reconeixen que els beneficia. Des d'Andorra Endavant consideren que és "una molt bona notícia" per a ells, des del punt de vista electoral, i Josep Maria Cabanes, líder de Liberals d'Andorra, ha obert les portes del seu partit als votants de Pintat

Arnald Sanllehy

Arnald Sanllehy

Periodista a Ràdio SER Principat d’Andorra des del 2019. Condueix l’Aquí Andorra, El Balcó Andorra i...

 

Directo

  • Cadena SER

  •  
Últimos programas

Estas escuchando

Hora 14
Crónica 24/7

1x24: Ser o no Ser

23/08/2024 - 01:38:13

Ir al podcast

Noticias en 3′

  •  
Noticias en 3′
Últimos programas

Otros episodios

Cualquier tiempo pasado fue anterior

Tu audio se ha acabado.
Te redirigiremos al directo.

5 "

Compartir