Primer pas per a la unió de Pal i Arinsal
El consell d'administració de SETAT365 ha validat les próximes inversiones entre les quals la fase 1 de la unió esquiable d'aquestes dues estacions

L'Estació de Pal en plena activitat. / Arxiu (ANA)

La Massana
El consell d’administració de SETAP365 ha validat les pròximes inversions que milloraran les instal·lacions de les seves estacions. Així, la inversió més important anirà destinada a l’inici de la fase 1 de la unió esquiable entre Arinsal Pal. Aquestes inversions permetran iniciar la construcció de la unió dels dos sectors i comptarà amb noves pistes de connexió vermelles i negres i blaves a la zona de Setúria.
També s’instal·larà un nou teleesquí, innivadors de neu de cultiu i xarxes de protecció contra allaus. Durant aquesta fase, el telefèric seguirà garantint el transport entre el Port Negre i el Coll de la Botella. Aquestes inversions també es destinaran a reemplaçar l’actual telecadira de Port Negre i un nou remuntador per a la part alta d'Arinsal, entre d'altres.




