Selecciona tu emisora

Ir a la emisora
PerfilDesconecta
Buscar noticias o podcast
Sociedad
TURISME

Les estacions mantenen la data de tancament per a meitat d'abril

Confien en la baixada de temperatures anunciada per als propers dies per garantir la qualitat de la neu i assegurar el final de temporada

Aspecte que presentaven les pistes a El Tarter aquest dilluns al matí. / Grandvalira

Aspecte que presentaven les pistes a El Tarter aquest dilluns al matí.

Andorra la Vella

Les estacions d'esquí mantenen la data de tacament prevista malgrat les altes temperatura dels darrers dies i la baixada dels gruixos de neu.

Grandvalira ha anunciat que tancarà el 16 d'abril com tenia previst, i Pal i Arinsal ho faran el dia 10.

Els camps de neu confien en la baixa de temperatures anunciada per a aquests propers dies per millorar la qualitat de la neu i assegurar el final de temporada.

Estat de les pistes

Actualment, Grandvalira té 83 de 136 pistes obertes amb gruixos d'entre 20 i 60 centímetres. Arcalís, per la seva banda, disposa de 19 pistes obertes de les 28 total amb gruixos d'entre 50 i 99 centímetres. I finalment, a Pal hi ha 18 pistes obertes de 26, amb gruixos acumulats de fins a 60 centímetres. I a Arinsal, hi ha 12 pistes obertes de 18 amb gruixos acumulats de fins a 65 centímetres.

Totes les estacions esperen també una bona afluència de visitants per Setmana Santa.

 

Directo

  • Cadena SER

  •  
Últimos programas

Estas escuchando

Hora 14
Crónica 24/7

1x24: Ser o no Ser

23/08/2024 - 01:38:13

Ir al podcast

Noticias en 3′

  •  
Noticias en 3′
Últimos programas

Otros episodios

Cualquier tiempo pasado fue anterior

Tu audio se ha acabado.
Te redirigiremos al directo.

5 "

Compartir