El MoraBanc Andorra depèn d'ell mateix per aconseguir l'ascens directe a l'ACB
Els tricolors continuen líders de la Leb Or a una victòria i només un punt de diferència del Palència

Cares llargues a la bombonera en caure derrotat el MoraBanc Andorra contra l'Almansa de forma inesperada. / Dani Catalan

Andorra la Vella
El MoraBanc Andorra depèn d'ell mateix per aconseguir l'ascens a l'ACB. Els tricolors continuen líders a una victòria del Palència després de l'amarga derrota al Poliesportiu de dissabte contra l'Almansa malgrat que l'equip va arribar a tenir més de 14 punts d'avantatge.
Només falten quatre partits, dos dels quals a la bombonera, contra l'Alacant i l'Ourense, i l'equip tricolor depèn d'ell mateix per aconseguir el retorn a l'ACB.
El tècnic Natxo Lezkano reconeix, després del partit contra l'Almansa, que perdre entra dins la normalitat i que aquesta lliga confirma que les sorpreses ja no ho siguin tant.
De cara a la visita a Oviedo es manté en principi el dubte de Chris Czerapowicz.




