Selecciona tu emisora

Ir a la emisora
PerfilDesconecta
Buscar noticias o podcast

L'ONCA celebra els 30 anys amb una gira liderada per Gerard Claret

Entre el juliol i el novembre recaurà a l'Anoia, al santuari de Meritxell i al Palau de la música catalana

L'ONCA amb Gerard Claret torna aquest estiu amb una gira que commemorarà els 30 anys de la formació. / Arxiu

L'ONCA amb Gerard Claret torna aquest estiu amb una gira que commemorarà els 30 anys de la formació.

Andorra la Vella

L'Orquestra Nacional d'Andorra (ONCA) farà una gira per Catalunya i Andorra per commemorar els seus trenta anys amb el seu fundador al capdavant, Gerard Claret.

La gira arrencarà el 8 de juliol a l'Anoia, en el marc de les nits musicals de la localitat de Sant Pere Sallavinera, i clourà el 13 de novembre al Palau de la Música Catalana.

A Andorra, l'ONCA actuarà en la inauguració del cicle Cambra Romànica, al Santuari de Meritxell, el 21 d'octubre.

Amb el retorn del que va ser durant 25 anys el seu concertino-director també retornen dues peces clàssiques del repertori de l'ONCA que no faltaran en aquesta gira d'aniversari: el concert per a violí i orquestra número 2 en mi major de Bach, i la serenata per a cordes en do major opus 48 de Txaikovski.

 

Directo

  • Cadena SER

  •  
Últimos programas

Estas escuchando

Hora 14
Crónica 24/7

1x24: Ser o no Ser

23/08/2024 - 01:38:13

Ir al podcast

Noticias en 3′

  •  
Noticias en 3′
Últimos programas

Otros episodios

Cualquier tiempo pasado fue anterior

Tu audio se ha acabado.
Te redirigiremos al directo.

5 "

Compartir