Selecciona tu emisora

Ir a la emisora
PerfilDesconecta
Buscar noticias o podcast
Fútbol
FUTBOL FEMENÍ

L'ENFAF femení finalitza la temporada amb victòria davant el Torelló (4-3)

L'ENFAF femení celebra el segon gol davant el Torelló, partit disputat aquest diumenge al camp de la FAF de la Massana. / FAF

L'ENFAF femení celebra el segon gol davant el Torelló, partit disputat aquest diumenge al camp de la FAF de la Massana.

La Massana

L'ENFAF Femení finalitza la temporada al grup 2 de la Primera Divisió superant per 4-3 el Torelló, el segon classificat de la lliga.

L'equip del Maño ha remuntat dos cops a les barcelonines, al partit disputat al camp de la FAF a la Massana.

Al descans perdien per 0-2 però els canvis a la segona meitat han fet reaccionar l'equip i capgirar el marcador tot i quedar-se amb una jugadora menys per vermella directa a falta de 15 minuts pel final.

Els gols andorrans han estat obra de Neus Rosas, Daiana Domeniconi, i doblet de Júlia Domingo.

Subcampiones de Catalunya en futbol sala

D'altra banda, l'Enfaf femení juvenil de futbol sala va proclamar-se subcampió de Catalunya després de caure per 8-2 contra el Penya Esplugues a la final.

Carolina Santos va avançar les tricolors al primer minut, però les catalanes van acabar imponsant-se amb contundència.

 

Directo

  • Cadena SER

  •  
Últimos programas

Estas escuchando

Hora 14
Crónica 24/7

1x24: Ser o no Ser

23/08/2024 - 01:38:13

Ir al podcast

Noticias en 3′

  •  
Noticias en 3′
Últimos programas

Otros episodios

Cualquier tiempo pasado fue anterior

Tu audio se ha acabado.
Te redirigiremos al directo.

5 "

Compartir