Selecciona tu emisora

Ir a la emisora
PerfilDesconecta
Buscar noticias o podcast
Fútbol
LLIGA SMARTBANK

Abonaments des de 70 euros en la segona temporada a Segona de l'FC Andorra

Avui comença la campanya d'abonats que incrementa molt lleugerament els preus dels seients de tribuna

Cartell de la campanya d'abonats del FC Andorra per a la nova temporada. / FC Andorra

Cartell de la campanya d'abonats del FC Andorra per a la nova temporada.

Andorra la Vella

El FC Andorra enceta avui la campanya d'abonats de la propera temporada sota l'eslògan "Sense por a les altures".

De cara a aquesta segona campanya al futbol professional, els tricolors mantindran el preu dels abonaments al gol (de 70 a 90 euros).

Als carnets de tribuna sí que hi haurà un lleuger increment de preus i es passarà als 100, 125 i 160 euros per a les renovacions; i als 135, 165 i 210 euros per a les noves altes.

A més, hi haurà tarifes reduïdes per als joves nascuts a partir del 2007 i per als més grans nascuts abans del 1957.

Pel que fa al procés de renovació, entre avui i el 2 de juliol es podran fer al lloc web del club, i a partir del dijous 22 de juny també a la botiga de l'entitat a l'Estadi Nacional.

 

Directo

  • Cadena SER

  •  
Últimos programas

Estas escuchando

Hora 14
Crónica 24/7

1x24: Ser o no Ser

23/08/2024 - 01:38:13

Ir al podcast

Noticias en 3′

  •  
Noticias en 3′
Últimos programas

Otros episodios

Cualquier tiempo pasado fue anterior

Tu audio se ha acabado.
Te redirigiremos al directo.

5 "

Compartir