Les bruixes prenen protagonisme en la programació de Sant Joan de la Massana
Recupera les falles i manté el ball de bruixes i, com a novetat, hi haurà un espectacle de microteatre titulat Fe(minus) sobre els processos de bruixeria

La cònsol major de la Massana, Olga Molné, fa rodar una falla. / Comú de la Massana

La Massana
Les bruixes prenen protagonisme en la programació de Sant Joan de la Massana.
La parròquia donarà el tret de sortida a les activitats culturals d'estiu amb la revetlla que recupera les falles, i amb el ball de les bruixes a càrrec de l'esbart. Com a novetat, s'incorpora l'espectacle de microteatre FEMINUS amb les actrius Cristina Pericas, Núria Montes i Txell Díaz que retran un homenatge a les dones acusades de bruixeria a l'Edat Mitjana.
L'espectacle serà divendres a les 10 de la nit a la plaça de l'Església i donarà el tret de sortida a la festa.
Programacio d'estiu
La programació d'estiu de la Massana continuarà el cap de setmana amb les festes majors de Sispony i Pal amb nombroses activitats per a tots els públics.
Es mantenen en el calendari els dijous a la fresca i els dimecres de xics durant tot l'estiu, amb espectacles a l'aire lliure majoritàriament a càrrec d'artistes del país.
Una de les novetats destacades de la programació seran les rutes literàries sobre la xarxa d'evasió de refugiats de la Segona Guerra Mundial. Aniran a càrrec de Roser Porta i recorrerà els diversos escenaris de les novel·les d'escriptors andorrans centrades en aquest període històric.




