Selecciona tu emisora

Ir a la emisora
PerfilDesconecta
Buscar noticias o podcast
Más deportes
ATLETISME

Carabaña torna a batre el rècord nacional de 3.000 obstacles i aconsegueix la mínima per a l'Europeu de l'any vinent

Pol Moya acaba primer en el 800m disputat al míting de Bilbao i es queda a 19 centèsimes de batre el rècord

Pol Moya entrant en primera posició a la prova de 800m del míting de Bilbao, celebrat ahir, en la qual també va batre el rècord nacional. / Sportpublic TV

Pol Moya entrant en primera posició a la prova de 800m del míting de Bilbao, celebrat ahir, en la qual també va batre el rècord nacional.

Andorra la Vella

Nahuel Carabaña torna a batre el rècord nacional de 3.000 metres obstacles i aconsegueix la mínima per al Campionat d'Europa de Roma.

Carabaña va aconseguir al míting de Lieja (Bèlgica), disputat ahir, un registre de 8:23:83 a més de sumar una nova medalla d'or al seu palmarès. Carabaña rebaixa en més de dos segons l'anterior rècord nacional que ostentava ell mateix des del juny passat.

De la seva banda, Pol Moya també ha aconseguit la primera posició al Míting de Bilbao en els 800 metres, disputat ahir, i no va batre un nou rècord nacional per 19 centèsimes. El registre final va ser d'1:46:38. Moya lluita ara també per aconseguir la mínima pels europeus de l'any vinent.

El president de la Federació Andorrana d'Atletisme, Josep Maria Missé, ha mostrat la seva satisfacció per aquests resultats, qualificant la jornada d'ahir d'"extraordinària" i manifestant el seu convenciment que Pol Moya també serà present a Roma l'any vinent.

 

Directo

  • Cadena SER

  •  
Últimos programas

Estas escuchando

Hora 14
Crónica 24/7

1x24: Ser o no Ser

23/08/2024 - 01:38:13

Ir al podcast

Noticias en 3′

  •  
Noticias en 3′
Últimos programas

Otros episodios

Cualquier tiempo pasado fue anterior

Tu audio se ha acabado.
Te redirigiremos al directo.

5 "

Compartir