Sociedad
SALUT MENTAL

AUTEA atén 77 usuaris i 211 families aquest curs

L'entitat ha manifestat la seva preocupació per no poder atendre totes les demandes per manca de recursos econòmics

Seu d'AUTEA amb alguns dels productes que distribueix. / AUTEA

Andorra la Vella

Els programes d’atenció directa d'AUTEA han atès a 77 usuaris durant el curs.

Aquest curs s’ha impactat sobre 211 familiars directes. Del total de menors d’edat que han passat CONAVA aquest curs, el 46,4% ho han fet perquè es troben dins de l’Espectre de l’Autisme. El pressupost de 52.000 euros del curs 2022-2023 ha estat finançat en un 81% gràcies a les aportacions rebudes per entitats privades, fundacions i particulars i en el 19% gràcies a l’aportació del ministeri d’Afers Socials al programa Enllaç.

Tanmateix, la direcció de l'entitat està especialment preocupada per les persones amb TEA i famílies que actualment no poden accedir als programes per una manca de recursos econòmics de l’associació.

L'associació considera que AUTEA ha de rebre un major suport financer per part dels ministeris competents basant-se en totes les dades recollides fins al moment i a la realitat andorrana existent.