Selecciona tu emisora

Ir a la emisora
PerfilDesconecta
Buscar noticias o podcast
Fútbol
WOMENS NATIONS LEAGUE

Tere Morató pateix un edema lleu al bessó i no causarà baixa

La davantera de la selecció nacional i del Vila-real va patir diversos cops durant el partit Andorra-Letònia per les dures entrades de les visitants

Tere Morató durant l'encontre entre Andorra i Letònia de la Nations League de dimarts. / FAF

Tere Morató durant l'encontre entre Andorra i Letònia de la Nations League de dimarts.

Andorra la Vella

La lesió de Tere Morató ha acabat en un ensurt. Segons informa l'ANA, la davantera de la selecció nacional de futbol i del Vila-real té un edema en el bessó que el cos hauria de reabsorbir de manera natural i que, en principi, no hauria de causar-li una baixa.

No obstant això, l'evolució de la lesió marcarà la seva disponibilitat per jugar amb les groguetes, tot i que, si no hi ha cap nou contratemps, aquest cap de setmana podria estar a la llista de l'entrenadora Sara Monforte. Cal recordar que Morató va haver d'abandonar el terreny de joc passada la mitja hora de l'Andorra-Letònia corresponent a la segona jornada de la UEFA Women's Nations League a causa de la duresa de les futbolistes visitants.

 

Directo

  • Cadena SER

  •  
Últimos programas

Estas escuchando

Hora 14
Crónica 24/7

1x24: Ser o no Ser

23/08/2024 - 01:38:13

Ir al podcast

Noticias en 3′

  •  
Noticias en 3′
Últimos programas

Otros episodios

Cualquier tiempo pasado fue anterior

Tu audio se ha acabado.
Te redirigiremos al directo.

5 "

Compartir