La UE Santa Coloma continua intractable en l'inici de lliga Multisegur
L'equip que dirigeix l'ex blaugrana Ramon Maria Calderé va superar l'Inter d'Escaldes diumenge per 2-1 i suma tres victòries consecutives

Un moment del partit entre la UE Santa Coloma i l'Inter d'Escaldes de diumenge. / FAF

Andorra la Vella
La UE Santa Coloma continua intractable en l'inici de lliga Multisegur.
L'equip que dirigeix l'ex blaugrana Ramon Maria Calderé va superar l'Inter d'Escaldes diumenge per 2-1.
Els colomencs continuen invictes a la primera divisió de la lliga nacional, sumant 3 victòries consecutives.
La UE es va avançar al minut 39 amb un golàs de Joaquín per l'escaire. Amb l'1-0 es va arribar al descans.
A la represa, l'Inter va sortir a buscar l'empat, aconseguint-ho al 68 després d'un rebuig de Navarro que va aprofitar Aridai per rematar.
Però tres minuts després, la UE tornava a superar els escaldencs gràcies a un xut precís des de la frontal de Molina que va fer pujar el 2-1 defintiu al marcador.
En la resta de la jornada, l'Atlètic d'Escaldes va superar per la mínima l'Ordino; el Penya Encarnada va guanyar el Pas de la Casa per 2 a 0; el Carroi va caure derrotat per l'FC Santa Coloma per 2 a 0; i l'Esperança va superar també per 2-0 l'Atlètic Amèrica.
La UE continua líder en solitari amb 9 punts, seguit per la Penya Encarnada amb 7.




