La selecció somia amb la victòria davant Kosovo
Tot i això, el combinat kosovar és molt diferent al del març, més agressiu i fort

Entrenament de la selecció aquest dimecres a l'Estadi Nacional previ al partit contra Kosovo del preeuropeu. / FAF

Andorra la Vella
La selecció nacional vol retrobar-se amb la victòria davant Kosovo, al partit d'avui del preeuropeu a l'Estadi Nacional.
El combinat kosovar és molt diferent del que va disputar el primer partit al març, però per al seleccionador, Koldo Alvarez de Eulate, Andorra ha de saber trobar les seves oportunitat.
Kosovo no ha sumat cap punt en aquesta fase de classificació de l'Eurocopa però ha empatat quatre partits. Visita Andorra amb un nou seleccionador, és més agressiva i més forta. Tindrà la baixa del davanter del Mallorca Vedat Muriqi per sanció i la del central Amir Rreahmani.
Per la banda andorrana, a les baixes ja conegudes de Berto, Alvarez i Guillén, cal sumar la d'Àlex Martínez per lesió. El sub 21 Ot Remolins el substituirà i viurà la seva primera convocatòria amb l'absoluta.




