Selecciona tu emisora

Ir a la emisora
PerfilDesconecta
Buscar noticias o podcast
Fútbol
PREEUROPEU

La selecció andorrana cau derrotada contra Kosovo per 0-3

El combinat nacional, amb baixes importants, va fer una bona primera part, amb ocasions i domini del partit però un gol rival al minut 25 va trencar els ànims

El jugador de la selecció Joan Cervós condueix una pilota superant un defensa al partit entre Andorra i Kosovo d'aquest dijous al vespre corresponent a la fase de classificació de l'Eurocopa. / FAF

El jugador de la selecció Joan Cervós condueix una pilota superant un defensa al partit entre Andorra i Kosovo d'aquest dijous al vespre corresponent a la fase de classificació de l'Eurocopa.

Andorra la Vella

La selecció andorrana cau derrotada contra Kosovo per 0-3.

El combinat nacional, amb baixes importants, va fer una bona primera part, amb ocasions i domini del partit però un gol rival al minut 25 va trencar els ànims dels tricolors.

Malgrat tot, els de Koldo Alvarez de Eulate no van abaixar els braços i van continuar lluitant per empatar el partit.

L'inici de la segona part també va ser molt intensa per a Andorra, amb un bon exercici ofensiu, però una Kosovo superior físicament, va sentenciar als darrers vint minuts de partit. Al minut 70, el capità kosovar Rashica va caçar una pilota morta dins de l'àrea signant el doblet.

I malgrat els canvis introduïts pel seleccionador per donar refresc i intentar la remuntada, finalment al minut 82 una assistència de Rashica va finalitzar en gol de manera impecable per Zeqiri.

La selecció andorrana només té dos dies per recuperar-se i disputar el vuitè partit de la fase de classificació de l'Eurocopa contra Romania a domicili.

 

Directo

  • Cadena SER

  •  
Últimos programas

Estas escuchando

Hora 14
Crónica 24/7

1x24: Ser o no Ser

23/08/2024 - 01:38:13

Ir al podcast

Noticias en 3′

  •  
Noticias en 3′
Últimos programas

Otros episodios

Cualquier tiempo pasado fue anterior

Tu audio se ha acabado.
Te redirigiremos al directo.

5 "

Compartir