Selecciona tu emisora

Ir a la emisora
PerfilDesconecta
Buscar noticias o podcast
Sociedad
EQUIPAMENTS

Astrié insisteix a reclamar l'edifici multifuncional

El cònsol major creu que no es poden continuar usant els aparcaments públics per encabir-hi grans esdeveniments com la Fira

David Astrié i Miquel Canturri durant la presentació de la 44a Fira d'Andorra la Vella. / M.F.

David Astrié i Miquel Canturri durant la presentació de la 44a Fira d'Andorra la Vella.

Andorra la Vella

David Astrié reclama el multifuncional "com l'espai on celebrar els actes que se celebrin a la capital".

El cònsol major d'Andorra la Vella entén que "no es pot continuar usant els aparcaments públics" per encabir-hi alguns dels principals esdeveniments que es fan a la capital, com la mateixa Fira o el Cirque de Soleil. En el primer cas, a banda del pressupost que frega els 500.000 euros, se li ha de sumar el menyscapte que representa el fet de no fer ús de l'aparcament del Parc Central i que valora en uns 130.000 euros. A més, recorda que són de propietat privada, de manera que el dia que vulguin desenvolupar un pla parcial, la infraestructura desapareixerà.

És per això que reclama una vegada més l'edifici multifuncional, com "l'espai on s'han de celebrar tots aquests esdeveniments".

Quant a la seva ubicació, Astrié creu que serà a Andorra la Vella i que les dues propostes que hi ha sobre la taula són positives, tant la primera, que el situava al costat de l'Estadi Comunal, com la segona que encara està per explorar que seria ubicar-lo a la Borda Mateu en un projecte conjunt amb l'FC Andorra. En aquest sentit, diu que "ajudaria a revitalitzar la zona de Santa Coloma".

David Sansaloni

David Sansaloni

Periodista a Ràdio SER Principat d’Andorra, especialitzat en temes esportius, econòmics i socials.

 

Directo

  • Cadena SER

  •  
Últimos programas

Estas escuchando

Hora 14
Crónica 24/7

1x24: Ser o no Ser

23/08/2024 - 01:38:13

Ir al podcast

Noticias en 3′

  •  
Noticias en 3′
Últimos programas

Otros episodios

Cualquier tiempo pasado fue anterior

Tu audio se ha acabado.
Te redirigiremos al directo.

5 "

Compartir