Grandvalira no preveu un impacte de la guerra en les reserves del turisme israelià
El mercat pensa operar amb normalitat segons el director general de l'estació, Juan Ramon Moreno

L'estació de Grandvalira. / Arxiu

Andorra la Vella
Grandvalira no preveu un impacte significatiu de la guerra d'Israel i Hamas en les reserves d'enguany.
Segons ha confirmat el director general del domini, Juan Ramón Moreno, durant la Fira d'Andorra la Vella, a hores d'ara el mercat israelià pensa operar amb normalitat i, de fet, les reserves als hotels, a hores d'ara, són les d'una temporada normal. Tot i això, ha assegurat que, donada la situació en aquest territori, han de ser prudents en les previsions perquè les coses poden canviar de manera molt ràpida.
Novetats de la temporada
Pel que fa a les novetats de la propera temporada, Moreno ha avançat un nou remuntador de sis places a Arinsal, una nova zona a Canillo amb un remuntador de quatre places i tres noves pistes que ampliaran en cinc quilòmetres addicionals el domini esquiable. Una altra de les novetats, dos nous canons que s'instal·laran a la zona del Pla de les Pedres i la zona del Tarter.
Pel que fa a la situació de l'aigua, Moreno ha assegurat que se'n disposa de la suficient per garantir la presència de la neu durant tota la temporada.
Finalment, Moreno també ha explicat que Grandvalira continua en negociacions per tornar a portar el festival de música electrònica Elrow aquesta propera temporada d'hivern.




