El Síndic afirma que el procés contra Casadevall "taca" el CSJ
Ensenyat assenyala que no li consta l'obertura d'una causa judicial contra l'expresident de la institució però admet que "probablement" acabi succeint

Josep Maria Rossell pronuncia el seu primer discurs com a president del CSJ durant l'acte de jurament dels nous membres del màxim òrgan judicial. / Sergi Perez Moreno

Andorra la Vella
Ensenyat afirma que el procés contra Casadevall taca el Consell Superior de la Justícia
Al Síndic General, Carles Ensenyat, no li consta l'obertura d'una causa judicial contra el qui va ser el president de la institució, Enric Casadevall, tot i que admet que és molt probable que acabi passant. El que caldrà dirimir és si es tracta d'una falta administrativa o d'una penal. Les conseqüències evidentment no seran les mateixes i aquí és on el Consell General, a través de la comissió de Justícia i Interior podria obrir una investigació. Un pas, però que de moment tampc no s'ha donat.
El que sí que opina el Síndic és que independentment del que acabi decidint el batlle assignat, és que una situació com aquesta perjudica la institució que presidia Casadevall fins fa pocs dies.
Sobre aquesta mateixa qüestió, l'actual president del Consell Superior de la Justícia, Josep Maria Rossell no s'hi ha volgut pronunciar.

Arnald Sanllehy
Periodista a Ràdio SER Principat d’Andorra des del 2019. Condueix l’Aquí Andorra, El Balcó Andorra i...




