Enclar aposta per un Comú més transparent
Astrié diu que interconnectaran la xarxa d'aigua amb Escaldes-Engordany
Maria Nazzaro és la número cinc de la llista d'Enclar / ENCLAR
Andorra la Vella
La candidatura a Andorra la Vella vol que les agendes dels cònsols i consellers siguin sempre públiques, així la ciutadania podrà comprovar a què dediquen el seu temps. Ho ha explicat la número cinc de la llista, Maria Nazzaro, qui ha afegit que habilitaran una plataforma que permetrà consultar tots els processos i projectes; veure en quin punt estan, quines dificultats s'han trobat en el seu desenvolupament i de quina forma l'equip de govern els hi dona resposta.
Amb relació als treballadors públics, diu que una de les primeres accions que impulsaran serà un estudi del clima laboral per poder tenir un Comú eficient.
Des de la candidatura que encapçala David Astrié han escenificat l'entesa amb els companys d'Escaldes per interconnectar la xarxa d'aigua i també per allargar el rec de l'Obac per guanyar un altre camí de muntanya. Respecte al primer punt, diu el cònsol major que els períodes de sequera són cada vegada més habituals i que cal estar preparat, per això la connexió amb la parròquia veïna.