Selecciona tu emisora

Ir a la emisora
PerfilDesconecta
Buscar noticias o podcast
Sociedad
SUCCESSOS

Detingut l'autor de diversos furts a l'aparcament de les Molleres d'Escaldes

Es tracta d'un home no resident que s'allotjava en el domicili d'un conegut situat a prop de la zona on actuava

Furts amb força a l'aparcament de les Molleres a Escaldes. La Policia va detenir dimecres l'autor d'aquests robatoris. / Policia d'Andorra

Furts amb força a l'aparcament de les Molleres a Escaldes. La Policia va detenir dimecres l'autor d'aquests robatoris.

Andorra la Vella

La policia ha detingut un home no resident de 36 anys com a pressumpte autor de diversos furts a l'aparcament de les Molleres, a Escaldes.

La detenció es va practicar ahir a la tarda gràcies a la col·laboració ciutadana.

L'home, que residia al domicili d'un conegut seu situat prop de la zona dels robatoris, va actuar dues vegades, el 12 i el 14 de gener, intentant forçar el caixer de l'aparcament, situat a la carretera de l'Obac, i furtant amb força diners i objectes de valor de l'interior de diversos vehicles estacionats.

El seu objectiu, segons la policia, era obtenir efectiu ràpidament.

El perjudici econòmic ocasionat ascendeix als 6.000 euros entre danys i els objectes i diners robats.

Està previst que el detingut passi avui a disposició judicial.

 

Directo

  • Cadena SER

  •  
Últimos programas

Estas escuchando

Hora 14
Crónica 24/7

1x24: Ser o no Ser

23/08/2024 - 01:38:13

Ir al podcast

Noticias en 3′

  •  
Noticias en 3′
Últimos programas

Otros episodios

Cualquier tiempo pasado fue anterior

Tu audio se ha acabado.
Te redirigiremos al directo.

5 "

Compartir