El SAM aconsegueix reunir de nou els mítics Awake
La banda de hard rock urgellenca actuarà a dos quarts de 10 de la nit a la Minjadora del Sinquede en la Nit+dura

La banda de hard rock Awake / Awake

Andorra la Vella
El SAM, el Sant Antoni Música, aconsegueix reagrupar una dècada després el mític grup de hard rock urgellenc Awake.
El grup liderat per Joan Hernández farà aquesta nit una actuació especial una dècada després de la seva dissolució. Serà a dos quarts de 10 de la nit a la Minjadora del Sinquede en el marc de la Nit + Dura del SAM en la què també actuaran els grups de punk i rock dur In Eclipse i Un Sábado Cualquiera.
Aquest serà un dels plats forts del festival juntament amb l'actuació de Lluís Gavaldà, el cantant dels Pets, qui presentarà al país el seu darrer espectacle "Sona la cançó" per al què pràcticament no queden entrades.
Serà aquest dissabte a les 9 de la nit a les Fontetes on també actuaran els Four Flags, Joina, Rokyo i Speaker Cabinetts.
El SAM clourà diumenge al migdia amb la matinal de corals i la presentació de les joves promeses Eugènia Correia i Helena Marsol.




