Els vols a Palma tenen una ocupació mitjana del 80%, superior a la línia de Madrid
Aeroports de Catalunya fa un balanç molt positiu de la nova línia des de l'aeroport Andorra-La Seu en funcionament des del 5 de gener

Arribada del primer vol procedent de Palma de Mallorca a l'aeroport Andorra-La Seu, el 5 de gener. / ANA

Andorra la Vella
Aeroports de Catalunya fa un balanç molt positiu de la nova línia entre La Seu i Palma.
Segons el seu president, Daniel Albalate, els vols van sempre plens, amb una mitjana d'ocupació del 80% en front del 50% de la línia de Madrid.
L'entitat espera que aquesta línia, que també connecta amb Eibissa i Maó, es consolidi i permeti augmentar el nombre de passatgers a l'aeroport urgellenc enguany.
Pel que fa les desviacions i cancelacions que ha patit la línia de Madrid durant l'any passat, i que titllen d'insuals, s'ha degut a dos factors: les condicions meteorològiques adverses i problemes tècnics d'Air Nostrum, especialment en els vols nocturns, segons Albalate.
Aeroports de Catalunya confia que la companyia que té adjudicades les dues línies des de la Seu resolgui enguany aquests problemes tècnics.

Marisol Fuentes Pérez
Periodista llicenciada per la UAB. Des del 2007, directora de Ràdio SER Principat d’Andorra, emissora...




