Selecciona tu emisora

Ir a la emisora
PerfilDesconecta
Buscar noticias o podcast
Más deportes
ESQUÍ ALPÍ

Cande Moreno haurà de passar pel quiròfan i diu adéu a la temporada

L'esquiadora de la FAE té un trencament de lligament al genoll dret després de la caiguda a la prova de copa del món de Cortina d'Ampezzo

Cande Moreno amb el seu entrenador. L'esquiadora de la FAE dona per tancada la temporada per la lesió que arrossega al genoll. / Alain Grosclaude / Agence Zoom

Cande Moreno amb el seu entrenador. L'esquiadora de la FAE dona per tancada la temporada per la lesió que arrossega al genoll.

Andorra la Vella

Cande Moreno s'operarà la setmana vinent i s'acomiada de la temporada.

L'esquiadora ha anunciat que dimarts vinent entrarà a quiròfan per operar-se dels lligaments creuats del genoll dret, una lesió que es va fer després de patir una caiguda a finals del mes passat a l'estació italiana de Cortina d'Ampezzo. Segons ha explicat ella mateixa en un post d'Instagram, fa tres setmanes que treballa per recuperar-se d'una lesió, la qual ella mateixa no pensava que fos tan greu. Tot i així s'operarà i d'aquesta manera tanca la temporada i iniciarà el procés de recuperació.

Per altra banda, la competició continua i avui ha estat Carla Mijares qui ha competit a la Copa d'Europa d'eslàlom que se celebra a Liechtenstein, on ha acabat la 23a, de manera que suma vuit punts de Copa d'Europa.

Finalment, cal destacar que Irienu Esteve torna aquest cap de setmana a competir després de la lesió que l'ha tingut apartat des del desembre. Ho farà amb una doble participació el cap de setmana, a Itàlia, en proves de la Copa d'Europa que indicaran la progressió de la seva recuperació. Ho farà acompanyat per Gina del Río que també participarà en dues proves. El seu objectiu, però serà mantenir el lideratge de la categoria júnior.

 

Directo

  • Cadena SER

  •  
Últimos programas

Estas escuchando

Hora 14
Crónica 24/7

1x24: Ser o no Ser

23/08/2024 - 01:38:13

Ir al podcast

Noticias en 3′

  •  
Noticias en 3′
Últimos programas

Otros episodios

Cualquier tiempo pasado fue anterior

Tu audio se ha acabado.
Te redirigiremos al directo.

5 "

Compartir