L'FC Andorra ja és cuer de la segona divisió
La derrota dels tricolors dissabte per la mínima contra el Cartagena i el triomf ahir de l'Amorebieta contra l'Sporting de Gijón deixa els d'Eder Sarabia com a el fanalet vermell de la categoria

La derrota de dissabte de l'FC Andorra a domicili contra el Cartagena i la victòria de l'Amorebieta ahir contra el Rancing deixa els d'Eder Sarabia com a cuers de la segona divisió. / FC Andorra

Andorra la Vella
L'FC Andorra ja és cuer de la segona divisió.
La derrota dels tricolors dissabte per la mínima contra el Cartagena i el triomf ahir de l'Amorebieta contra l'Sporting de Gijón deixa els d'Eder Sarabia com a fanalet vermell de la categoria.
L'FC Andorra es troba ara a quatre punts de la salvació, és l'equip menys golejador de la lliga Hypermotion i només ha guanyat un partit a la segona volta.
I tot i així, el tècnic, Eder Sarabia no pensa a fer un pas al costat.
L'Andorra només ha guanyat un partit a la segona volta, a casa, contra el Valladolid.
La propera oportunitat serà a l'Estadi Nacional, dissabte, contra el Mirandès.




