Selecciona tu emisora

Ir a la emisora
PerfilDesconecta
Buscar noticias o podcast
Baloncesto
LLIGA ENDESA

El MoraBanc vol passar pàgina de la derrota contra l'Obradoiro i ja pensa en el Lugo

L'equip vol sumar una nova victòria per garantir-se la plaça europea

Un instant del partit entre l'Obradoiro i el MoraBanc Andorra del passat dissabte a Santiago de Compostel·la. / ADRIAN BAULDE

Un instant del partit entre l'Obradoiro i el MoraBanc Andorra del passat dissabte a Santiago de Compostel·la.

Andorra la Vella

El MoraBanc Andorra vol passar pàgina de la derrota de dissabte contra l'Obradoiro i ja només pensa en el doble compromís d'aquesta setmana davant el Lugo i el València.

El conjunt tricolor va perdre per 101 a 89 a Santiago amb un joc d'alts i baixos i ja sense jugar-se res.

El propi tècnic, Natxo Lezkano, reconeixia la superioritat del conjunt gallec que sí que es jugava molt al partit de dissabte.

De la seva banda, Tyson Pérez, creu que, tot i els mals moments, l'equip no s'ha rendit i ha lluitat fins el final, per afegir que han de continuar competint, visitant Lugo per intentar treure una nova victòria.

El MoraBanc continua ocupant la dotzena plaça a l'ACB que dona accés a competició europea.

 

Directo

  • Cadena SER

  •  
Últimos programas

Estas escuchando

Hora 14
Crónica 24/7

1x24: Ser o no Ser

23/08/2024 - 01:38:13

Ir al podcast

Noticias en 3′

  •  
Noticias en 3′
Últimos programas

Otros episodios

Cualquier tiempo pasado fue anterior

Tu audio se ha acabado.
Te redirigiremos al directo.

5 "

Compartir